VILKÅR FOR BRUG

Vilkår for brug

Aftaler indgås på dansk
Disse salgs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på www.daylo.dk.
Daylo.dk ejes af Daylofashion ApS
E-mail: info@daylo.dk


Fortrydelsesret

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.daylo.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.


Betaling og levering

Vi accepterer betaling via PayPal og bankoverførsel.
Beløbet trækkes først, når varen afsendes.
Hvis du har bestilt flere varer, og én af dem er i restordre, trækkes beløbet for denne først, når varen afsendes.

Alle priser vises i danske kroner (DKK) eller euro (EUR).
Forsendelsesmetode vælges ved checkout, og der kan tilkomme et betalingsgebyr afhængigt af den valgte betalingsmetode.

Vi bestræber os på at sende din ordre inden for 2 hverdage.

Vi tilbyder kun afhentning, og vi leverer til hele verden.

Afhenter du ikke pakken i pakkeboksen, skal du selv betale for returneringen og genfremsendelsen.


Fortrydelsesfrist

Du har ret til at fortryde dit køb uden begrundelse inden for 14 dage.

For køb af én eller flere varer, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du – eller en af dig valgt tredjepart (dog ikke fragtfirmaet) – får fysisk besiddelse af varen.

Efter de 14 dage tilbyder vi 30 dages ombytning, hvor fragt ikke refunderes, og returnering koster 49 DKK.

Hvis du har bestilt flere varer i én ordre, og vi ikke kan levere dem samtidig, starter fristen, når du modtager den sidste vare.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaften eller nytårsaften, forlænges fristen til den følgende hverdag.


Tilbagebetaling

Vi refunderer beløbet, når vi har modtaget og kontrolleret varen.
Alle returneringer koster 49 DKK, da produktet skal tilbage til vores lager.

Har du benyttet dig af fx “Bestie Discount” eller “Køb 1, få 3 gratis”, skal alle smykker returneres for at få pengene retur – det er ikke muligt at returnere halvdelen ved kampagnetilbud.
Vi tilbyder gratis ombytning af ét smykke, og refundering sker ud fra pakken som helhed.


Sådan fortryder du

Fortrydelse sker ved at kontakte os, f.eks. via brev eller e-mail med besked om, at du fortryder købet.
Send til Skovvej 21, 5300 Kerteminde eller info@daylo.dk.
Fristen overholdes, hvis du sender meddelelsen før fristens udløb.


Returnering og returfragt

Varer skal sendes eller afleveres uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du fortryder købet.
Fristen overholdes, hvis varen er afsendt inden de 14 dage.

Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.


Tilbagebetaling ved fortrydelse

Ved korrekt fortrydelse refunderer vi det betalte beløb, ekskl. fragtomkostninger.
Beløbet refunderes hurtigst muligt og senest 14 dage efter, at vi har modtaget besked om fortrydelse.
Vi forbeholder os retten til at vente med refundering, til vi har modtaget varen retur eller modtaget dokumentation for returneringen.

Refundering sker via samme betalingsmetode som ved købet, medmindre andet er aftalt. Du pålægges ikke gebyrer i forbindelse med tilbagebetalingen.


Undersøgelse af varen og emballage

Du hæfter kun for værdiforringelse, som skyldes anden håndtering end nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.
Du må undersøge varen som i en fysisk butik, men ikke tage den i brug.
Er varen brugt ud over det tilladte, forbeholder vi os retten til at fratrække værdiforringelsen i det beløb, der tilbagebetales.

Er varen uden handelsværdi, refunderes beløbet ikke.
Varen må ikke være prøvet på.
Den skal returneres i original emballage og være forsvarligt indpakket.
Du bærer risikoen for pakken, indtil den er modtaget hos os – gem derfor postkvittering og evt. track & trace-nummer.


Reklamation – hvis der er noget galt med varen

Hvis der er fejl eller mangler ved varen (fx produktionsfejl), gælder købelovens regler.
Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid (normalt inden 2 måneder).

Læs mere og find reklamationsformular på vores RMA-side.
Hvis reklamationen er berettiget og varen skal returneres, dækker vi dine rimelige forsendelsesomkostninger.

Varen skal returneres i forsvarlig emballage. Gem postkvittering samt info om forsendelse og trackingnummer.


Privatlivspolitik

Vi respekterer og forstår vigtigheden af privatliv på internettet.
Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at gennemføre en ordre.

Vi sælger ikke dit navn, adresse, e-mail, betalingsoplysninger eller persondata til tredjepart uden dit samtykke.

Ved brug af vores hjemmeside accepterer du samtidig vores Messaging Terms og Messaging Privacy Policy.


Ambassadørbetingelser

Ambassadører er selv ansvarlige for at følge gældende lovgivning omkring skjult reklame.

Ved tilmelding som ambassadør giver du samtykke til, at DAYLO må bruge indhold, hvor vores produkter fremgår, på vores platforme – medmindre andet er aftalt.

Ambassadører skal selv indberette eventuel indtjening til SKAT.

Ambassadører under 18 år skal have forældre-/værgetilladelse.

Intet samarbejde er tvungent – hvis du er under 18 år, vil vi aldrig kræve opslag, og du kan altid få fjernet indhold.
Rabat gives i tillid til, at aftalt indhold bliver delt – men det er ikke et krav.

Returneringsbetingelser for ambassadører, der har handlet med særpris, er de samme som for almindelige kunder.

Fortrydelsesretten inkluderer også, at du kan undlade at dele indhold – intet er bindende.

Ved deltagelse i giveaways, giver du samtykke til at modtage beskeder om vores ambassadørprogram.

📩 Kontakt os via Instagram for ambassadørrabat eller spørgsmål.
📧 Har du brug for hjælp, skriv til support@daylo.dk