VILKÅR FOR SERVICE

Aftaler indgås på dansk

Disse salgs- og leveringsbetingelser gælder for køb af varer på Daylo.dk
Daylo.dk er ejet af Daylofashion ApS
E-mail adresse: info@daylo.dk.

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via daylo.dk. Iværksættere har ikke fortrydelsesret.

Betaling og levering

Vi accepterer betaling med PayPal og bankoverførsel.

Beløbet trækkes først, når varen afsendes.

Hvis du har bestilt flere varer, og en af ​​varerne er restordret, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner eller euro. Du vælger forsendelsesmetoden i slutningen af ​​bestillingsprocessen. Der kan blive pålagt et betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

Vi bestræber os på at afsende din ordre inden for 2 dage efter dit køb.

Vi leverer varerne hos dig (vi tilbyder kun afhentning).
Vi leverer til hele verden.

Hvis du ikke afhenter pakken i pakkeboksen, skal du selv betale for returfristen og få den sendt ud igen.

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde en aftale uden grund inden for 14 dage.

Køber du en eller flere varer, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person valgt af dig (men ikke fragtmanden) tager varerne i fysisk besiddelse, hvis du ønsker tilbagebetaling. Herefter tilbyder vi 30 dages ombytning, fragt er ikke en del af kreditten og returnering koster altid 49 DKK.

Hvis du har bestilt flere varer i én ordre, og vi ikke kan levere varerne på samme tid, starter fortrydelsesfristen, fra du eller en anden person, du har valgt (men ikke fragtmanden) tager fysisk besiddelse af den sidste vare.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den efterfølgende hverdag.

Vi refunderer pengene fra din ordre, efter at have modtaget produkterne og den er blevet kontrolleret. Alle returneringer koster 49 DKK, da varen skal afleveres på vores lager.

Hvis du har benyttet dig af vores rabat "besti dicount" vores eller "køb 1 få 3 GRATIS". Ønsker du pengene tilbage, skal begge smykker returneres, det er ikke muligt at få halvdelen tilbage, da dette er en særlig rabat. Vi tilbyder gratis ombytning af ét smykke og refusion baseret på vores refusionspolitik for hele pakken samlet, altså alle smykkerne.

Sådan bruger du fortrydelsesretten
Du fortryder ved at meddele os, at du fortryder. Du kan fx sende et brev eller en e-mail om, at du fortryder det til Skovvej 21 5300 Kerteminde eller info@daylo.dk.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Returnering af varen og returneringsomkostninger
Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til Skovvej 21 5300 uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.


Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Tilbagebetaling af pengene ved aflysning
Når du annullerer, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, eksklusive eventuelle leveringsomkostninger.

Vi refunderer beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din fortrydelsesmeddelelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller indtil du har sendt dokumentation for, at varerne er returneret. Vi vil foretage en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet. Under alle omstændigheder vil du ikke blive opkrævet gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Test af produkt og emballage
Du hæfter kun for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, dens egenskaber og den måde, den fungerer på.

Du skal normalt undersøge varen på samme måde, som du kan og skal i en butik, men du må ikke bruge den. Hvis du har brugt det på en måde, som du ikke må eller kan i en virksomhed, og vi ikke kan sælge det igen, eller ikke kan sælge det til fuld pris igen, skal du regne med, at vi trækker værdifaldet i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en kommerciel værdi, refunderer vi ikke købsbeløbet. Produktet kan ikke bruges eller prøves på, da vi ikke kan sælge produktet igen.
Du skal returnere varen i den originale emballage.
Du bør også sikre dig, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvitteringen samt eventuelt track and trace-nummer.

Reklamation - hvis der er noget galt med produktet

Køber du en vare, og der er mangel på den - fx en materiale- eller fabrikationsfejl - gælder købelovens regler. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat at du klager inden for rimelig tid (inden for 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen eller manglen). Få mere information om vores RMA side .

Du kan også bruge den lovpligtige klageformular, som du kan downloade her .

Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjælpes uden at returnere varen, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og modtage kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysninger om forsendelsesomkostninger og eventuelt track and trace-nummer.

Privatlivspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af ​​privatliv på internettet.

Vi vil ikke videregive kunde-/brugeroplysninger til tredjeparter, medmindre det er nødvendigt for at gennemføre en transaktion.

Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mailadresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Derudover accepterer du vores Beskedvilkår (https://terms.pscr.pt/legal/shop/
daylo-dk /terms_of_service) og Beskeddatapolitik (https://terms.pscr.pt/legal/shop/daylo ) -dk /privatlivspolitik).

Derudover accepterer du vores Beskedvilkår (https://terms.pscr.pt/legal/shop/daylo-dk/terms_of_service) og Beskeddatapolitik (https://terms.pscr.pt/legal/shop/daylo) -dk/privatlivspolitik).

Ambassadør side

Alle ambassadører er selv ansvarlige for at offentliggøre alt lovligt i henhold til lovgivningen omkring skjult annoncering.

Når du registrerer dig som ambassadør på vores side, giver du os tilladelse til at bruge alt indhold på vores platforme, hvor vores stilarter og designs indgår, medmindre andet er aftalt.

Alle ambassadører er selv ansvarlige for at indberette deres løn til skat.

Alle ambassadører under 18 år skal have forældres eller værges samtykke, før de bliver en del af vores ambassadørskab.

Er du under 18 år, er intet i forhold til samarbejdet tvunget. Vi vil aldrig kræve, at du poster noget, og du kan til enhver tid kræve, at dit indhold fjernes fra vores platform. Vi giver vores ambassadørrabat på grund af håbet om, at det aftalte indhold bliver respekteret, men vi kan aldrig tvinge nogen til det.

Du vil ikke kunne benytte dig af tilbud som "KØB1FÅ1GRATIS" + særligt aftalte ambassadørrabatter.

Returbetingelserne for ambassadører, der har købt under særlige betingelser, er de samme som normale kunder.

Din fortrydelsesret er også, at du til enhver tid kan undgå at poste det aftalte indhold, da vi ikke tvinger nogen til at poste for os.

Hvis du har deltaget i vores giveaways eller ambassadørers giveaways og følger os efterfølgende, giver du samtykke til at modtage beskeder om vores ambassadørprogram.

Ambassadørfordele:
I løbet af det første samarbejde kan du få op til 90% på op til 6 smykker efter eget valg + under den nye kollektion vil der også være mulighed for at få eksklusive styles som gratis gaver.

Skriv til os på Instagram for at få den fordelagtige rabat som ambassadør, og hvis du har spørgsmål.

For mere information, send venligst en mail til support@daylo.dk