TILBAGEBETALINGSPOLITIK
Vi har 60 dages returret, hvilket betyder, at du har 60 dage efter modtagelse af din vare til at anmode om en returnering.
For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med mærker og i dens originale emballage. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.
For at starte en returnering kan du kontakte os på support @daylo.dk . Når din returnering er blevet accepteret, sender vi dig instruktioner om modtagelse af en returlabel. Kunden er ansvarlig for omkostningerne ved returforsendelsen. DAYLO tilbyder ikke gratis retur, men du kan købe en returlabel hos os til en overkommelig pris. Prisen på returlabel vil blive trukket fra din refusion. Prisen på en returlabel er 80 kr. Prisen fratrækkes lige meget om du vælger vores returlabel eller din egen.
Hvis du ikke ønsker at bruge returlabel fra DAYLO, skal returneringen sendes til følgende adresse:
DAYLO c/o Skib
Cementvej 1
4600 Køge
(Hal 1)
Danmark
Bemærk venligst, at tilstanden af de produkter, der returneres, er dit ansvar, indtil vi modtager dem. Sørg for at pakke og sende returvarerne omhyggeligt. Gem sporingsnummeret og returkvitteringen, indtil vi refunderer din betaling.
Returkvitteringen er et bevis på, at du har sendt pakken tilbage til os.
Det er vigtigt, at hvis du vælger selv at sørge for returfragten, at pakken sendes direkte til vores adresse, da vi ikke har mulighed for at afhente pakker fra pakkeshops. Sørg for at bruge en virksomhedspakkeservice; ellers vil vi ikke kunne modtage pakken.
Varer, der sendes tilbage til os uden først at have anmodet om returnering, vil ikke blive accepteret.
Du kan altid kontakte os for ethvert returspørgsmål på support @daylo .dk .
Skader og problemer
Undersøg venligst din ordre ved modtagelse og kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og rette op på det.
Undtagelser / ikke-returnerbare varer
Visse typer varer kan ikke returneres, såsom letfordærvelige varer (såsom mad, blomster eller planter), tilpassede produkter (såsom specialordrer eller personlige varer) og varer til personlig pleje (såsom skønhedsprodukter). Vi accepterer heller ikke returnering af farlige materialer, brændbare væsker eller gasser. Kontakt venligst, hvis du har spørgsmål eller bekymringer om din specifikke vare.
Udvekslinger
I vores returportal kan du bytte ringstørrelser. Det er desværre ikke muligt at bytte fra et produkt til et andet. Den hurtigste måde at sikre, at du får, hvad du ønsker, er at returnere den vare, du har, og når returneringen er accepteret, foretage et separat køb for den nye vare.
EU 14-dages fortrydelsesperiode
Uanset ovenstående, hvis varen sendes til EU, har du ret til at annullere eller returnere din ordre inden for 14 dage, uanset årsag og uden begrundelse. Som ovenfor skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med mærker og i dens originale emballage. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.
Uafhentede pakker
Hvis du vælger at returnere din ordre ved at afvise levering af en pakke, eller hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen, skal du give os besked på support@daylo.dk for at starte tilbagebetalingsprocessen.
Behandlingstid
Når din returnering er blevet leveret til vores lager, kan du forvente, at din returnering bliver behandlet inden for 14 hverdage. I travle perioder kan du forvente, at behandlingstiden bliver lidt længere. Den hurtigste måde at kende status på din returnering på er at kontrollere sporingen af returpakken. Du kan spore pakken ved hjælp af pakkenummeret fra returetiketten. Bemærk venligst, at for nogle lande bliver returneringen leveret til en returadresse og efterfølgende videresendes den til vores lager i Danmark, hvor vi behandler alle returneringer. Hvis der er gået mere end 14 dage siden din returnering blev leveret til vores lager, er du velkommen til at kontakte os på support@daylo.dk, så hjælper vi dig.
Tilbagebetalinger
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering, og giver dig besked, om refusionen blev godkendt eller ej. Hvis den godkendes, vil du automatisk blive refunderet på din oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage. Husk, at det kan tage noget tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen. Hvis der er gået mere end 15 hverdage, siden vi har godkendt din returnering, bedes du kontakte os på support@daylo.dk.
3 for 2
Hvis du returnerer den gratis vare, udstedes der ingen refusion. Hvis du returnerer en af de andre varer, vil du modtage en refusion for produktet, minus værdien af det gratis produkt på købstidspunktet. For eksempel, hvis din indkøbskurv indeholder en vare til 75 EUR, 70 EUR og 65 EUR, betaler du ikke for 65 EUR-produktet. Hvis du derefter returnerer 70 EUR-produktet, vil din refusion være 70 EUR minus 65 EUR for det gratis produkt, så den samlede refusion vil være 5 EUR.