REFUNDERINGSPOLITIK
Vi tilbyder 14 dages returret, hvilket betyder, at du har 14 dage fra modtagelsen af din vare til at anmode om returnering. Klik her for at læse mere.
Tilbagebetalingspolitik
Vi tilbyder 14 dages returret, hvilket betyder, at du har 14 dage fra modtagelsen af din vare til at anmode om returnering.
Krav for at returnere en vare
For at være berettiget til returnering skal varen være i samme stand, som da du modtog den – ubrugt, ikke prøvet, med mærker og i original emballage.
Du skal også kunne fremvise en kvittering eller anden dokumentation for købet.
Ved alle refunderinger fratrækkes et gebyr på 80 DKK, som dækker fragtomkostninger.
Sådan returnerer du
Kontakt os på support@daylo.dk for at starte en returnering. Når din returnering er godkendt, sender vi dig instruktioner samt en returlabel.
Bemærk: Du har ansvaret for varen, indtil vi har modtaget den. Sørg derfor for at pakke varen forsvarligt og gem både track & trace-nummer og kvittering for returneringen.
En returlabel er ikke det samme som en bekræftet returnering – pakken skal være godkendt ved ankomst.
Varer, der sendes retur uden forudgående aftale, accepteres ikke.
Skader og fejl
Tjek din ordre ved modtagelse og kontakt os med det samme på support@daylo.dk, hvis varen er beskadiget, defekt eller forkert, så vi kan løse problemet hurtigt.
Ikke afhentede pakker
Hvis du nægter at modtage pakken eller undlader at afhente den i pakkeshoppen, skal du kontakte os på support@daylo.dk for at igangsætte en refundering.
Behandlingstid
Når vi har modtaget din returpakke på vores lager, behandler vi den inden for 14 hverdage.
I travle perioder kan behandlingstiden være lidt længere. Den hurtigste måde at følge din retur er ved at tracke returpakken via track & trace-nummeret fra din returlabel.
Bemærk: I nogle lande sendes pakken først til en returadresse og derfra videre til vores hovedlager i Danmark, hvor returneringen behandles.
Er der gået mere end 14 hverdage siden modtagelse på vores lager, så kontakt os gerne.
Reklamation – 2 års garanti
Vi tilbyder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Afhængigt af situationen kan du få varen repareret, ombyttet, få et afslag i prisen eller få pengene retur.
Hvis produktet har været brugt, dækker vi ikke automatisk forsendelsen – du betaler selv for fragt ved en erstatningsvare.
Garantien dækker ikke fejl, skader eller slitage som følge af forkert brug, dårlig vedligeholdelse eller overbelastning.
Hvis du opdager en fejl eller mangel, skal du kontakte os hurtigst muligt og inden for rimelig tid.
Sådan gør du ved reklamation:
-
Skriv til support@daylo.dk
-
Skriv "Reklamation" + dit ordrenummer i emnefeltet
-
Beskriv fejlen, og vedhæft gerne et billede eller en video af problemet
Vi vurderer sagen individuelt og vender hurtigt tilbage med en løsning.
Læs mere om dine rettigheder på Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Refundering
Vi giver besked, når vi har modtaget og godkendt din returnering, og informerer dig om, hvorvidt en refundering er godkendt.
Ved godkendelse bliver du automatisk refunderet via den oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage.
Vær opmærksom på, at det kan tage yderligere tid, før banken eller kortudstederen gennemfører transaktionen.
Er der gået mere end 15 hverdage siden din returnering blev godkendt, og du stadig ikke har modtaget pengene, så kontakt os venligst på support@daylo.dk.